TGI Choices3 okítás
A héten ismét továbbképezhettük magunkat a TGI piackutató cég jóvoltából. Mindig örülünk az ilyen lehetőségeknek, hiszen egyre jobban és hatékonyabban tudjuk így alkalmazni azokat a fejlesztéseket, amik hozzájárulnak a minél pontosabb és gyorsabb munkavégzéshez.
Aki még nem volt ilyen oktatáson, az kezdő tanfolyamon vett részt; akinek ez már megvolt, a középhaladóra ment tovább; és így tovább. Akadt olyan lelkes munkatárs is, aki bár már volt korábban ilyen tanfolyamon, de újra kezdte és átismétli a tanultakat.
A program maga a Choices3 alkalmazás, amely segítségével a magyar lakosság adott részeire vontatkoztatva tudunk meg különböző szokásokat. Ilyenek például, hogy "Hány jól kereső 25 - 39 év közötti nő - aki plázában vásárol - szokott hetente legalább egyszer sportolni". Persze ennél sokkalta bonyolultabb és relevánsabb keresésekre szoktuk ezt alkalmazni, mint "Egy adott célcsoport mely médiumokat szokta leginkább használni és mikor, hogyan".
Nagyon aranyos és jó kis fejlesztés, negyedévente frissülő adatbázissal. Tervezésnél kiemelten fontos, hogy úgy építsük fel a kampányt, hogy azzal azokat érjük el, akiket szeretnénk - és akiknek "mond is valamit" az üzenetünk.