Fastbridge az MSN Workshop-on - Talk and share, everywhere!

2009.11.26. 11:01  FB Peti

2009. november 26-án került sor az immár sokadik Microsoft Advertising Workshopra, ahol mi is tartottunk egy előadást. A nagy számú szakmai közönség előtt (ügyfelek, ügynökségi tervezők) a Fastbridge részéről Szeder Péter beszélt az instant messenger (IM) szerepéről, arról, hogyan integráljuk a messengert a kommunikációs stratégiába.

A instant messenger nagyon fontos szerepet tölt be a virtuális kapcsolattartásban, az IM leginkább a legszűkebb baráti körrel, családdal való beszélgetésre használt megoldás.  Ezek a baráti csevegések nagyon fontosak a döntéshozatalban, a barátaink, családtagjaink véleménye nagyon sokat számít egy-egy vásárlási döntés meghozatalánál. Ezért az IM szerepe nagyon speciális, mert egy nagyon bizalmas és intim beszélgetés során tudjuk a hirdetéseket megjeleníteni. Az MSN IM alkalmazáson ráadásul minimális reklámzajban nagyon targetált és interaktív hirdetések elhelyezésére van lehetőség.

A Workshop-on Ervan Pouliqen és Szabó Ákos beszélt az Microsoft és az MSN színeiben, illetve Szabó Erik (Carnation) bemutatott egy Fanta-Exotic Jamaica esettanulmányt.

A rendezvényről Rabbit is posztolt egyet, a prezik nála megtekinthetőek:

http://www.rabbitblog.hu/2009/12/06/social-media-instant-messaging/

 

Címkék: msn kommunikáció workshop integrált

A bejegyzés trackback címe:

https://fastbridge.blog.hu/api/trackback/id/tr151901132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása